Kalas...

Vaknade i morse med en sån grym värk att jag fick åla ur sängen.

Jag frågade min make vad jag hade gjort under natten om jag kastat mig av och ann eller.
När jag vaknade så låg jag med båda armarna över huvudet, kudden i nacken så att axlarna va bakåt böjda. Hur jag ha lyckats sova så kan jag inte begripa, jag måste ha varit totalt slut.

Ikväll ska familjen på kalas. Jag har sett fram i mot det så himla mycket och hade hoppats att kroppen kunde vara lite hyfsad i dag i alla fall, men tyvärr. Känns som jag skulle vilja ligga i gipsvagga ha ha.
Och i går kväll kom mensen så nu knaprar jag cyklokapron som godis för att hålla det lite lugnt.
Det blir en intressant festkväll det här ;-)

I går hände något som gjorde mig så himla ledsen. Tänker inte gå så himla ingående i det förutom att jag inser att jag måste sålla ut i min vänskapskrets igen. Dumma, puckade, egoistiska och respektlösa vill jag inte ha i min krets, då står jag hellre själv.
Jag fattar inte hur man kan kräva så in i helvete att jag ska stå givakt när jag knappt kan hålla mig på benen och vetskapen om det är jävligt god.

Så nu ryker dom...

Tyvärr kan jag ju bli ganska elak när det har gått för långt. Men jag har förklarat så många gånger och dom skiter i det så det får de helt enkelt ta..

Nu MÅSTE jag försöka städa lite för fy tusan så det ser ut här hemma.
Man kan tro att det gått fram en tornado hi hi.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Tja, nu vet vi ju hur kalaset blev, stackare... :(

Sen hoppas jag du inte tog ut dej helt på städningen, dammråttorna finns ju alltid kvar till en annan dag, vet du. <3



Kramar min vän!

2011-08-28 @ 22:47:25
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0