Vill gömma mig från mig själv.

Vill krypa ner under täcket och gömma mig idag, har inte alls någon lust att vara med.

Jag somnade strax efter 5 i morse och klockan ringde 06.30.
Har frusit och svettats om vart annat och smärtan har varit brutal samt det eviga springandet på toaletten.
Jag förstå inte hur mycket vätska jag kan få ut utan att dricka några större mängder vatten.

Fick trots allt i väg alla barn till skolor och dagis. Det där med att gå till dagis blev svårt men jag fick använda vagnen som rullator. Jag bad om hjälp men han hade omöjligt att komma ifrån och det förstår jag. Det är ju inte bara att kasta sig iväg.

Under natten smällde det till i min nacke när jag oförsiktigt vände mig om. Nu har detta gått upp i skallen och bidrar ju då till en hemskans skallebank.

Tänker mer och mer på hur länge jag ska orka egentligen. Hur mycket smärta tål man?

Står i valet och kvalet om jag ändå ska maila min läkare på vc. Men det lutar åt att jag inte gör det.
Jag biter hellre ihop så länge som möjligt och tar det med "smärt".
För svaret jag får av honom är i alla fall bara att jag ska fokusera på något annat och inte tänka på hur ont det gör, leva som vanligt osv.

Han tycker inte att det behövs göras någon ny utredning på mig. Man kan lära sig leva med saker utan att alltid veta varför är hans syn på det.

Tack och lov för remiss...

Nä nu måste jag försöka gå till dagis..

Kommentarer
Postat av: Anna D

Kära vän.

Jag hoppas innerligt att du snart får den hjälp du så desperat behöver. <3



Massa kramar!!!

2011-08-25 @ 23:20:51
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0