ARG...

Ilsken som bara fan rent ut sagt.

Jag har såna fruktansvärda koliksmärtor i magen så jag får hyperventilera i mellan åt.
Har försökt att plocka undan här hemma.

Ändå ska jag försöka hitta en vante i röran som någon annan skapat.
Kutar in på toan.
Hör hur en STOR unge svär utanför dörren att jag inte börjat med maten ännu.

JAG KAN FÖR FAN KNAPPT STÅ..

Kommer ut fortsätter att leta efter vanten och nu oxå en jacka.

- Jag tycker faktiskt att det är dags att du började med maten någon gång.

Jag fick ett toksläpp.
Jag är inte deras jävla husa, jag är ingens jävla husa.

Och är dom så satans respektlösa trots att jag har så jävla ont så kan de tame fan laga sin egen lävla mat i fortsättningen.

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG....

De tror att jag är någon jädra superkvinna som klarar vad som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0