Avbruten...

Min vän hade inflyttningsfest/födelsedagsfest idag.

Jag va där en stund men sen höll inte kroppen längre och jag åkte hem.
Jag kan bli lite ledsen när det blir så.
Även fast det varit så här i många år så blir det ledsamt när en så trevlig kväll blir avbruten pga smärtor.

Därför jag jag börjat planera att bara åka en sväng och allt över den tid jag trodde jag skulle fixa blir en bonus.
Det svänger ju så himla fort i mellan åt.

Så nu blir det en lååååång varm dusch och krype ner i sängen med vetekudden för nu fungerar inte kroppen alls.

Men det va trevligt så länge det varade.

För övrigt försöker jag fokusera på llt positivt då jag är livrädd för att fastna i bitterträsket...
Det är inte lätt men det går åt rätt håll.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Jag har full tro på att du inte fastnar i bitterträsket vännen, det gör du inte! <3

Sånt där med att behöva avbryta roliga saker kommer du snart vänja dej vid, även om det känns bittert just då.



Stor kram på dej vännen. <3

2011-10-03 @ 02:01:42
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0