Fk..

Känner mig riktigt låg.

Det är lätt att bli det när man ligger i händerna på människor som inte gör något.
Jag fick ett riktigt raseriutbrott på någon idag.
Stackaren tog ju bara i mot mitt samtal men det rann över så det stod härliga till.

Handläggaren ska ringa mig inom 2 dygn, får väl se hur det blir med det. Sist ringde hon på dygn 3.

Stackaren som tog i mot samtalet läste upp vad hon skrev i medelandet till handläggaren och det framkom väldigt väl att jag va riktigt ilsken och den jag talade med bekräftade min ilska genom att tala om hur idiotiskt de sköter det hela.
Då kändes det lite bättre i alla fall.

Räkningarna ska snart betalas och jag har sån ångest att jag vill stoppa dom under sängen och glömma bort dom.

Känslan av att jag inte kan tillföra en enda liten krona gör inte saken bättre.
Det är snarare i det ångesten ligger.

Jag blir för fan inte frisk för att de krånglar heller.

Kommentarer
Postat av: pianick

Inte kul.Styrkekram

2011-11-01 @ 09:33:48
URL: http://pianick.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0