Håll tummarna.

Feber är ingen höjdare och de där små baciluskera som försvinner så fort från de små barnen nockar mig totalt.. Lääänge.

Har en väldigt ond armbåge. Vaknade i måndags av att den va svullen ond och varm. Skönt att jag har en vetekudde som jag kan linda runt och färsta med kardborre.

På Torsdag ska jag till Vc.
Jag trodde jag skulle få tillbaka min gamla läkare då jag har bytt vc.
Men igår ringde dom och sa att jag skulle få en annan läkare.
Det gör mig lite nervös efterso jag aldrig träffat honom och är lite rädd för hur han ska bemöta mig.

Det är ju inte alla som kan det där med att möta en patient med smärtproblematik och många nitar har man trampat på.

Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: pianick

Hoppas det,gick bra.

2011-11-01 @ 09:35:12
URL: http://pianick.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0