* Ingen fanatasi för rubrik*

I morgon är det dags att träffa läkaren igen.

Det ska bli intressant att höra vad "paracetamol-testet" visade.

Får ju ändå vänta ett tag med smärtlindringen han vill ge mig men just nu är det hanterbart.
Så länge jag tänker på hur jag rör mig och tar det försiktigt så går det hyfsat.

Men idag har jag så sablans ont i fötterna, eller i anklarna rätt ut sagt.
Det känns som smalbenen borrar ner sig i foten och det gör så satans ont att stå upp och svullnar gör de med.

Skulle behöva såna där fula benvärmare... Undrar om jag ska mörda en gammal tröja kanske.

Har haft ett par riktigt tuffa veckor och nu är det i morgon och måndag kvar som känns övermäktig sedan lugnar det ner sig.
Jag vilar så fort jag får chansen för att orka.

Men va gör man? Man kan ju inte prioritera bort barn som inte mår bra.
Och en unge med ett antal polisanmälningar på sig går ju inte bara att skita i för jag måste vila.

Det är bara att ta tag i det och bita ihop.....

Nu ska jag stoppa i mer ved i brasan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0