Tiden far i en rasande fart...

Jag har inte skrivit här på jätte länge för det går för runt just nu.

Och jag känner att jag inte hinner med.

Det är mycket som händer, både bra och dåliga saker och jag har 2 stycken helvetes veckor framför mig.
Massor med viktiga möten ang min son.
för att orka med har jag fått göra avkall på mina egna möten med sjukgymnast och annat.
Nu förstod hon det och ansåg att jag gjorde rätt som flyttade tiderna men ändå, vill ju ha hennes bedömning klar.

Smärtorna är hanterbara så länge jag tar det lugnt och tänker på  var ända rörelse jag gör även om de är jobbiga.
Det som är tungt är att så fort jag inte skriker av smärta så verkar omgivningen tro att jag är frisk och klarar hur mycket som hellst.

Men jag är så förbannat trött på att gapa " Jag har ont" hela tiden. Det verkar vara förvånansvärt lätt att glömma bort det.

I lördags gick jag på bio med min manliga bästa vän och såg Jägarna 2.
En skit bra rulle faktiskt.
Han är sambo med min allra närmaste väninna och hon och resten ville se en annan film så det blev dejt i biosalongen.
Det va otroligt skönt att komma ut och göra något sånt.
Ont och stel va jag sedan efter att ha suttit i stolen så länge men det va det banne mig värt :-)

Kommentarer
Postat av: Anna D

Jag förstår att du gör avkall på ditt eget för sonens skull. Själv har jag en liten som är jättesjuk, och ingen vet varför... :(

Sen min rygg på det, diskbråck, precis vad jag behöver just nu. Ja ja, det ska röntgas, sen får vi se. Jag hoppas att känseln kommer tillbaka "där nere" bara.

Stor kram på dej, vi får väl höras sen när du får det lite lugnare.

2011-10-11 @ 00:13:17
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0