Vart tog det vägen?

Var hos läkaren idag och skulle få svar på prover. Det fanns misstanke att jag bränner läkemedel alldeles för sakta då jag blir sjuk av det mesta jag stoppar i mig jag får alla biverkningar gånger 50. Så under ett par veckor har jag ätit alvedon 665 / 3 gånger dagligen för att sedan mäta paracetamolet som lagrats i kroppen. Den sista dosen av alvedon innan provtagningen togs kl 09.00 och provet togs ca 10.45...... Det fann inte ett spår av paracetamol i kroppen, inte en gnutta. Läkaren fattade ingenting..... och inte jag heller.
Nu ska han skriva till min vc att de ska utreda brist på kolinesteras "tror det stavas så" då de flesta kvinnor på pappas sida lider av detta...
Nu känner jag mig förvirrad... Vart sjutton tog paracetamolet vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0