Alldeles för många måsten...

Alldeles för mycket att göra har jag denna veckan.

Satt igår och funderade på om det fanns något som jag kunde göra avkall på men insåg att det är för viktigt för att skippa.
Nog för att smärtorna lugnat sig lite men jag måste tänka på hur jag lägger upp de här smockfulla dagarna för att det ska hålla sig så.

Det är ju skolmöten och läkarbesök med barn och det är inget som jag kan skippa.
Samt måste jag vara med min son i skolan i morgon eftermiddag och på Fredag vilket är jätte viktigt då han behöver det stödet. Så det får vara prio 1 just nuså får allt annat med hem och hushåll och vad allt är backa lite så man hinner vila mellan gångerna.

Nu är det dags att fara iväg och hämta sonen..





Kommentarer
Postat av: Anna D

Ta hand om dej vännen. <3

2011-09-28 @ 15:47:38
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0