Bälte.

Det blir en tuff dag idag då jag åter igen ska vara med sonen i skolan.

Kotorna i bröstryggen har hakat ihop sig och det strålar ut i armen. Det känns som jag skulle ha slagit i knäppnerven i armbågen ordentligt.
Höfterna är inte heller roliga men det funkar med mitt bäckenbälte.

Jag hade lånat ut det och va bergsäker på att jag inte fått tillbaka det samtidigt som tjejen propsade på att hon lämnat tillbaka det.
Jag talade med en vän om just det bältet härom dagen och att jag borde leta rätt på det.
I och med att jag jämnt är så förvirrad så blir jag osäker på om jag har rätt och trodde att jag glömt bort att jag fått tillbaka det och lagt det på nåt bra ställe.

Bara några minuter efter jag lagt på luren kom min vän med bältet.

- Jag hittade det, jag hade inte lämnat tillbaka det.

*fniss*

Skönt att det inte bara är jag som är snurrig hi hi.

Så nu är det på i stort sett hela tiden och det hjälper väldigt mycket. Det är jätte brett där bak och värmer gott och ger ett bra stöd. Det är en himla skillnad att gå med det på sig.
Tyvärr trycker det där fram så jag blir ännu mera kissnödig än jag vanligtvis är ha ha, men det kan jag ta.

Nu måste jag göra mig i ordning för den sista dagen med massa måsten.
Helgen tänker jag ta det lugnt och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0