Dagen D.

Idag är dagen och jag är skit nervös.

Idag är nog första dagen jag kan tacka högre makter för att jag har riktigt jävla ont.
Det vore ju riktigt jobbigt om man kom dit och hade en hyfsat bra dag.

Men så är det inte. Kroppen är total förstörd, jag har inte sovit mer än 2 timmar, jag får inte behålla någon mat det kommer upp på en gång, blåsan är katastrof och jag kallsvettas och är allmänt blä.

Men jag är livrädd för att han ska säga att det inte är några fel och att fibrodiagnosen duger fint.

I så fall lägger jag mig ner och ger upp.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Det är så underbart att du äntligen får den hjälp du behöver!



Massa kramar!

2011-09-20 @ 01:03:47
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0