Förkyld.

Dagen närmar sig mer och mer, ska vara på smärt och träffa läkeren på måndag.

Fy tusan vad rädd jag börjar bli. Skräckslagen att åter igen inte få något gensvar och bli idiotförklarad.

För övrigt har jag åkt på gjordens dunderförkylning med hosta, halsont och hela skiten och muskler och leder mår inte särskilt bra av det.
Jag får sällan ont i halsen då mina halsmandlar är borta och de har brutit bort ben i näsan för att göra allt lite större där inne.
Så i stället för det traditonella halsontet vid förkylning så får jag ont bakom näsan, liksom ovanför gommen, jätte svårt att förklara. Men känslan är som om allt mellan näsa och hals är som ett stort sår vilket gör svin ont rent ut sagt. Det är som varje slemhinna går sönder... Huuuuu.

Nu ska jag hinka i min ingefärste för det lindrar gott och tillsätter nyttiga bli-frisk-vitaminer.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Glömde säga att jag blivit tipsad om att Örebro smärtenhet är duktiga på EDS. Så bra att jag har fått rådet att försöka få komma dit.

Så jag hoppas du får bra hjälp!!!



Kramar till dej vännen. <3

2011-09-16 @ 23:34:00
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Gud vad skönt att höra nu blev jag lite lugnare på en gång.



Du har inte möjlighet att söka dig dit?



Pussa och kramar

2011-09-17 @ 10:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0