Orkeslös.

Det har varit tyst här ett par dagar.

Jag har inte orkat helt enkelt.

Läkarbesöket gick mycket bra så nu hoppas jag att det kanske händer något med, men det verkar så.
Min stol har kommit så den får jag hem i nästa vecka vilket ska bli jätte skönt.

Annars har jag mycket annat som snurrar i huvudet.
Hur kommer framtiden se ut?
Kommer jag lyckas återkomma till ett arbetsliv?
Kommer jag kunna lära mig hantera smärtan och få tillbaka någon form av livskvalite?
Kommer ja vara kapabel till att få fler barn? Jag känner mig inte färdig och efter allt som hänt det senaste året så är längtan ännu större.

Ont har jag idag så in i bomben så  jag ska försöka vila idag och krypa ner med hundarna under täcket..
Känner mig ganska så apatisk och avstängd vilket inte är en känsla jag direkt uppskattar.
Jag vill känna mina känslor för att kunna hantera dom, när det blir tomt blir det otäckt.

Men det blir så ibland när jag har riktigt ont. Det är som att allt stänger av för att jag ska orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0