Skott..

Det har varit tyst ett par dagar, jag mår inte så bra.

Jag försöker fokusera på de saker som gör mig glad så som barn, djuren och min kära make.

Gårdagen ägnades i tårar.
Det började med ett nytt ryggskott.
2 goa väninnor va här när telefonen ringde och jag skulle försöka resa mig ur soffan.
Min ena vän såg mig halvägs upp och vad som skulle hända, jag hörde bara ett "NEEEEEEEEEJJJJ" och sen small det i både nacke och bröstrygg.
Musklerna började krampa hysteriskt och migränen slog mig som en hammare i skallen.
Mannen fick fara hem från jobbet och hämta lillan på dagis.

Sedan ringde en annan vän och då brast det, jag hade bitit ihop för länge och tårarna bara sprutade.
Så det va min gårdag. Mannens födelsedag och allt som jag ville göra trevlig för honom.

Idag är huvudvärken bättre men naken och bröstryggen är åt helsike.

I eftermiddag ska jag på möte. Hur jag ska fixa det vet jag inte. Jag blev tillsagd att jag inte behövde om jag inte fixar det. Men det är min sons framtid det handlar om och nu får det vara nog och jag måste vara med och bråka. Det är inget jag lägger i händerna på någon annan för det blir bara galet och bara han och jag vet vad han behöver.

Nu ska jag lägga mig med djuren och vila så jag orkar med eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Kära vän.

Hoppas du vet att du alltid kan ringa.

Men jag förstår helt och fullt om du inte vill och inte orkar. Jag är väl inte den roligaste att prata med kanske. ;)



Tänker på dej och lider med dej.



Kramar!!

2011-09-14 @ 00:08:22
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Goa Goa Du.



Du är alltid rolig att prata med :-)



Saknar dig och tänker på dig med.



Kram <3

2011-09-14 @ 08:40:18
Postat av: Anna D

<3 Just idag är jag nog inte så kul att prata med, ja du vet ju vad som händer.

Men en annan dag måste vi prata lite. När jag har lugnat ner mej. ;)



Kram på dej och ta hand om dej vännen. <3

2011-09-14 @ 13:50:07
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0