Sömn...

Vaknade i morse och hade sovit 7 timmar i sträck vilket är rekord på mycket länge.

Kroppen är lite snällare idag med hjärnan är deg :-)
Har mjölksyra men smärtan är hanterbar.
Jag vet vad som gäller idag när jag inte har fruktansvärda smärtor

                                                          ATT INTE UTMANA KROPPEN.

Jag brukar vara himla dålig på det och översträcka de flesta leder så fort smärtan är hanterbar.
Där för skulle jag inte vilja ha "för bra" smärtlindring, det skulle nog resultera i att jag skadar mig mer än nödvändigt.

Som en vän sa här om dagen " Smärtan är ju tillför att säga något".

Men jag ska faktiskt försöka ta en liten promenad med djuren nu och sedan bäddar jag ner mig på värmedynan. Få se om läkaren ringer idag då, jag har skickat ett argt mail till vårdcentralen.

Det är en fin dag idag.


Kommentarer
Postat av: Anna D

Det där är svårt, att ta det lugnt när kroppen äntligen har gått ner i varv och inte känns som ett stort sår.

Ta hand om dej nu och jag hoppas att du snart får svar från VC.



Kramar!!! <3

2011-09-09 @ 00:52:44
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Anna D

Tänker på dej i din svåra stund vännen. Jag lider med dej. <3 <3

2011-09-09 @ 21:36:45
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0