Stol.

Nu har dom varit här.

Jag kommer att få en elektrisk arbetstol att ha i kök och matrum.
Det känns himla bra faktiskt för det behövs verkligen.
Sedan fick jag lite sidenlakan för att kunna vända mig enklare i sängen.

Sen pratade hon rullator och då skrek jag stopp, VILL INTE HA DET ÄNNU.

Jag kan fortfarande gå och är jag ute så har jag barnvagnen.
Lite gränser får det faktiskt finnas.
Sedan känner jag att så länge inte behovet är jätte stort efter en sådan så finns det andra som behöver dom bättre PUNKT.

Nu ska jag lägga mig och självdö lite..

Kommentarer
Postat av: Anna D

Jag blir så glad för din skull!

Här får jag ingen hjälp alls. För varför ska något vara enkelt?



Kram på dej, och jag hoppas vi kan ses snart!

2011-09-02 @ 22:39:52
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0